  • 1. Data: 2002-09-12 21:58:54
    Temat: Winiety - prof. Belka - wywiad
    Od: "Pol-ak" <n...@p...onet.pl>

    fragment wywiadu z prof. M. Belką (poprz. v-ce premier i min. finansów).
    Całość w Rzeczpospolita, wtorek, 10 wrz 2002, str. A4

    Belka: ....bo przecież prezydent mnie jak gdyby wepchnął do rządu.

    Rz.: Duży sprzeciw wywołują też winiety.

    Belka: Wszyscy się zgadzamy, że autostrady muszą być płatne. Autostrady
    z rogatkami są droższe niż autostrady z winietą. Niebezpieczeństwo
    nie leży w tym, że pieniądze z winiet pójdą na coś innego, .......

    Rz.: Nie jest to jakaś nowa kreatywna księgowość ?

    Belka: Tak się robi wszędzie na świecie. Nie ma żadnego oszustwa. .........

  • 2. Data: 2002-09-15 08:06:48
    Temat: Re: Winiety - prof. Belka - wywiad - link
    Od: "Pol-ak" <n...@p...onet.pl>

    Cały wywiad z prof. M. Belką
    w Rzeczpospolitej z 10 wrz 2002
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/09/20020910/200209100080
    .html?k=on&t=20020910200
    20910

    Pol-ak

  • 3. Data: 2002-09-15 19:24:17
    Temat: Re: Winiety - prof. Belka - wywiad
    Od: w...@a...com (Weronikad)

    >Belka - wywiad
    >From: "Pol-ak" n...@p...onet.pl
    >Date: 9/12/02 2:58 PM Pacific Daylight Time
    >
    >fragment wywiadu z prof. M. Belk? (poprz. v-ce premier i min. finansów).
    >Ca?o?ae w Rzeczpospolita, wtorek, 10 wrz 2002, str. A4
    >
    >Belka: ....bo przecie? prezydent mnie jak gdyby wepchn?? do rz?du.
    >
    >Rz.: Du?y sprzeciw wywo?uj? te? winiety.
    >
    >Belka: Wszyscy si? zgadzamy, ?e autostrady musz? byae p?atne. Autostrady
    >z rogatkami s? dro?sze ni? autostrady z winiet?. Niebezpiecze?stwo
    >nie le?y w tym, ?e pieni?dze z winiet pójd? na co? innego, .......

> [...]

    A gdzie to prof.belka widzial platne autostrady?" jak wszedzie na swiecie" to
    rozumiem, ze od lat powinienem placic za kazdy przejazd autostrada, jednak nie
    robie tego. Domyslam sie, ze wasz profesor nie wie o czym ppp