  • 1. Data: 2002-10-22 11:49:30
    Temat: Właściciej, delegacja zagraniczna, dokumenty
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Cześć,
    prowadzę DG i klient zleca mi realizowanie zadania za granizą (Niemcy).
    Klient jest polski, a praca w firmie niemieckiej (klienta mojego klienta) -
    usługi informatyczne.
    Na przejazdy mam bilety kolejowe (do Berlina) i własnoręcznie wypisany druk
    polecenia wyjazdu służbowego z pieczątką polskiego klienta. Zakwaterowanie
    załatwia klient polski, więc nie jest moim kosztem.
    Czy muszę mieć coś jeszcze ?
    Czy ew. użytkowanie samochodu służbowego przez żonę (prowadzę DG sam) może
    jakoś zostać przez US zakwestionowane, czy mogę się przed tym obronić ?

    Jestem w kraju ok. 2 tygodni w miesiącu.

    Marek

  • 2. Data: 2002-10-22 15:17:24
    Temat: Re: Właściciej, delegacja zagraniczna, dokumenty
    Od: bromden <b...@g...pl>

    http://podatki.onet.pl/1066598,3,drukuj.html
    + archiwum
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=del
    egacja+group:pl.soc.prawo.podatki&hl=en&lr=&ie=UTF-8
    &oe=UTF-8