  • 1. Data: 2008-02-26 14:14:17
    Temat: Własna działalność - ulga na dziecko
    Od: Piotr <p...@o...pl>

    Witam
    Czy prowadząc własną działalność na karcie podatkowej można skożystać z
    ulgi na dziecko?

  • 2. Data: 2008-02-26 14:45:59
    Temat: Re: Własna działalność - ulga na dziecko
    Od: Buster <r...@g...com>

    On 26 Lut, 15:14, Piotr <p...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Czy prowadząc własną działalność na karcie podatkowej można skożystać z
    > ulgi na dziecko?

    Jeśli już to skorzystać. I z tego co wiem, to nie. Ulgę na dziecko
    mogą wykorzystać tylko osoby fizyczne nie prowadzące działalności
    gospodarczej, lub osoby fizyczne prowadzące DG, ale rozliczające się z
    podatku na zasadach ogólnych czyli wg skali podatkowej.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 3. Data: 2008-02-26 15:05:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Buster w
    y.googlegroups.com>:

> [...]
    > lub osoby fizyczne prowadzące DG, ale rozliczające się z
    > podatku na zasadach ogólnych czyli wg skali podatkowej.

    lub osoby fizyczne prowadzące DG rozliczające się nie wg skali, jednocześnie
    uzyskujące dochody opodatkowane wg sali...

    PS
    Nie prościej napisać: Od podatku dochodowego, obliczonego wg skali, po
    odjęciu składek zdrowotnych można odliczyć "ulgę na dzieci"? :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-02-26 15:28:38
    Od: Piotr <p...@o...pl>

> [...]
    > Nie prościej napisać: Od podatku dochodowego, obliczonego wg skali, po
    > odjęciu składek zdrowotnych można odliczyć "ulgę na dzieci"? :D

    Dziękuje za odpowiedź.
    Pytam dlatego że to nowość.
    Jak weszła możliwość odliczania zdrowotnego na KP nie wiedziałem o tym i
    nie odliczyłem więc przez rok straciłem ponad 1000zł.

  • 5. Data: 2008-02-27 07:05:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 16:28:38 +0100, Piotr napisał(a):

    > Dziękuje za odpowiedź.
    > Pytam dlatego że to nowość.
    > Jak weszła możliwość odliczania zdrowotnego na KP nie wiedziałem o tym i
    > nie odliczyłem więc przez rok straciłem ponad 1000zł.

    I nie wiedziałeś nawet, że istnieje coś takiego co się nazywa "korekta
    zeznania podatkowego"?

  • 6. Data: 2008-02-27 08:52:33
    Od: Piotr <p...@o...eu>

    jureq napisał(a):

    > I nie wiedziałeś nawet, że istnieje coś takiego co się nazywa "korekta
    > zeznania podatkowego"?

    Wtedy nie wiedziałem. Nie złożyłem również PIT16A.