  • 1. Data: 2008-02-26 11:04:20
    Temat: jednorazowy odpis ŚT, pomoc de minimis, a refundacja PFRON
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Witam,

    Od zeszłego roku, wydatki na pewne rodzaje Środków Trwałych do pewnej sumy
    max. można jednorazowo amoryzowac (KUP). Podobno jest to traktowane jako
    pomoc "de minimis" ?

    Właśnie przymierzam się po raz pierwszy do złożenie wniosku o refundację
    składek na ubezpieczenie społeczne osób niepoełnosprawnych z PFRON (jako
    niepełnosprawny rencista prowadzący DG), i w druku ING-U-G jest pkt. 22 o
    uzskanej pomocy de minimis w okresie trzech lat.

    Mam pytania:

    - czy i co mam tu wpisać? Nie było przecież żadnej wypłaty, którą mogę
    udokumentować!

    - czy otrzymanie takiej pomocy (w szczególności, w formie skorzystania z
    możliwości jednorazowego odpisu ŚT od przychodu) wyklucza refundację składek
    społecznych przez PFRON?

    Proszę o szybką pomoc (miesiąc się kończy) i z góry dziękuję!