  • 1. Data: 2003-03-21 18:24:05
    Temat: [Work&Travel, Ohio State TaxRefund] Czy ktos odzyskiwal na wlasna reke ?
    Od: "Michał Jeleń" <m...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    Jezeli ktos z grupowiczow odzyskiwal na wlasna reke podatek stanowy z OHIO
    to prosze o odzew bo nie mam czasu na poznawanie niuansów tej wspaniałej
    dziedziny.

    Chodzi mi o numerki dokumentow ktore musze wypelnic i rubryczki.
    Moze ktos ma wypelnione dokumenty typu Fill-In, wtedy to juz byloby bosko !

    --
    Pozdrawiam,
    Michał