  • 1. Data: 2003-03-21 20:25:37
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Marcin" <p...@p...onet.pl>

    W ubiegłym roku kupiłem sobie mieszkanie i w nim zamieszkałem. Korzystam z
    dużej ulgi budowlanej. W listopadzie uzyskałem do niego akt notarialny.
    Chciałbym sobie dodatkowo odliczyć wydatki na urządzenie mieszkania. Czy
    mam je odliczać w ramach ulgi budowlanej czy rementowej lub czy mogę w ogóle
    je odliczyć. W urzędzie skarbowym powiedziano mi, że skoro jest to nowe
    mieszkanie więc nie jest przewidziana dla niego ulga remontowa.
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-03-22 19:22:13
    Temat: Re: ulga budowlana
    Od: botwinka <b...@o...pl>

    On 2003-03-21 21:25, Użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > je odliczyć. W urzędzie skarbowym powiedziano mi, że skoro jest to nowe
    > mieszkanie więc nie jest przewidziana dla niego ulga remontowa.

    A to spytaj ich na jakiej podstawie tak mówią?
    I trochę pogooglaj po stronie Twojej izby skarbowej.
    Warszawa ma chyba najlepiej zrobioną ;-)

    --
    Pozdrawiam Botwinka