  • 1. Data: 2007-01-15 09:06:07
    Temat: Wybór metody rozliczania
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    W zeszlym roku nie musialem skladać do US pisma
    z wyborem metody rozliczania w nowym roku
    (miałem KPiR i pozostawałem przy tej metodzie).

    Czy w tym roku coś sie w tej kwestii zmieniło,
    czy nadal można nie składac, jesli sie nie zmienia?

    (Choć zapewne jest to kwestia specyficzna dla danego
    urzędu).

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2007-01-15 09:08:23
    Temat: Re: Wybór metody rozliczania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 10:06:07 +0100, latet napisał(a):

> [...]
    > (miałem KPiR i pozostawałem przy tej metodzie).
    >
    > Czy w tym roku coś sie w tej kwestii zmieniło,
    > czy nadal można nie składac, jesli sie nie zmienia?

    Nadal nie trzeba skłądać gdy nie ma zmian.

    > (Choć zapewne jest to kwestia specyficzna dla danego
    > urzędu).

    Nie. W tym wypadku decyduje ustawa a nie US.

  • 3. Data: 2007-01-15 13:30:32
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Nie. W tym wypadku decyduje ustawa a nie US.

    No ładnie,a w Poznaniu chcieli co roku otrzymać wniosek z wyborem formy
    rozliczenia :-(

    Pozdrawiam
    Barbara zgłębiająca tajniki PIT-ów męża :-)

  • 4. Data: 2007-01-15 14:39:16
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-01-2007 o 14:30:32 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > No ?adnie,a w Poznaniu chcieli co roku otrzymaae wniosek z wyborem formy
    > rozliczenia :-(

    Mogli chcieć, ja chcę co roku otrzymywać 10000zł i kartki noworoczne od
    prezydenta :)

    pozdr