  • 1. Data: 2007-01-15 12:04:20
    Temat: podatek przy konwersji funduszy, a PIT
    Od: "piatkos" <p...@g...com>

    Witajcie,

    mam taka mala watpliwosc. Posiadam fundusze inwestycyjne i w grudniu
    dokonalem konwersji. Przy jej okazji wyszedl na jaw zysk (przy
    sprzedazy), potracony zostal podatek...
    chodzi o kwote rzedu niecalych 2 zł :)
    pytanie wiec takie - czy bank przysle mi PIT?! czy musze to rozliczyc w
    ramach rozliczenia rocznego?
    jezeli tak to jako co? czy odsetki od oszczednosci (lokata, konto,
    ...) ktora sa opodatkowane tez wymagaja rozliczenie w RR?

    dzieki za pomoc
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-01-15 19:45:55
    Temat: Re: podatek przy konwersji funduszy, a PIT
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    nie wymagaja bo od nich tzn zyskow z tych rzeczy juz jest pobierany
    podatek w wysokosci 19% i tylko tyle, ciebie wiecej nie obchodzi

    --
    Pozdro
    Harry