  • 1. Data: 2007-08-29 08:20:22
    Temat: Wycena zorganizowanej części przedsiębiorstwa - kto i dlaczego?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Witajcie

    Mam następujące pytanie - *kto* musi czy powinien przeprowadzić wycenę
    zorganizowanej części przedsiębiorstwa (cel: wniesienie go do
    nowotworzonej spółki)?
    Jak rozumiem tego typu wyceny przeprowadzaja przewaznie (zawsze?) biegli
    rewidenci (rzeczoznawcy majatkowi tez?) ale czy wynika to z jakiegos
    konkretnego przepisu prawa czy z innych wzgledow? A jesli z innych, to z
    jakich?

    Zdaje sobie ze prawdopodobnie to temat-rzeka, ale moze mozna dac mi
    jakas zwiezla odpowiedz ;-)
    Bardzo bylbym zobowiazany za jakies odpowiedzi - takze wskazujace gdzie
    mam ew. poszukac odpowiedzi na to pytanie

    --
    pozdr
    luck