  • 1. Data: 2004-05-19 21:49:37
    Temat: Wydatki na cele mieszkaniowe ...
    Od: "project_mayhem" <p...@m...w.sygnaturce>

    było na pl.soc.prawo ale poradzili pl.soc.prawo.podatki więc jeszcze raz:

    Witam.
    Mam takie pytanko. Jestem własnie w trakcie zmiany mieszkania. Chcę wziąść
    kredyt na nowe, a stare sprzedać. Wyczytałem w archiwum, że żeby uniknąć
    płacenia 10% podatku do US, wszystkie pieniądze ze sprzedaży musze
    przeznaczyć na cele mieskszkaniowe - w tym wypadku spłatę kredytu, bo jak
    nie
    to od sumy której nie wydałem zapłacę 10% + odsetki. Oczywiście jeśli się
    myle to proszę o poprawienie.
    I teraz pytanie: czy np. zakup mebli, sanitariatów i tytm podobnych rzeczy
    oraz szeroko rozumiany remont też jest traktowany jako wydatek na cel
    mieszkaniowy czy już nie.
    Z góry dziękuję za odpowiedż. Pozdrawiam,
    project_mayhem

    --
    mischief.
    mayhem.

  • 2. Data: 2004-05-20 06:43:49
    Temat: Re: Wydatki na cele mieszkaniowe ...
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "project_mayhem" <p...@m...w.sygnaturce> napisał w
    wiadomości news:c8gkrg$aan$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nie
    > to od sumy której nie wydałem zapłacę 10% + odsetki. Oczywiście jeśli się
    Myslisz poprawnie.

    > I teraz pytanie: czy np. zakup mebli, sanitariatów i tytm podobnych rzeczy
    > oraz szeroko rozumiany remont też jest traktowany jako wydatek na cel
    > mieszkaniowy czy już nie.
    Nie. Polecam tez archiwum grupy...

    Pozdrawiam
    LG