  • 1. Data: 2004-05-19 17:55:33
    Temat: 2 stawki ryczałtu (jak obliczać?)
    Od: "salma&cornick" <s...@o...pl>

    Witajcie.

    Prowadzę działalność usługowo-handlową opodatkowaną ryczałtem 3% i 8,5%. Jak
    mam wyliczyć należność- od czego odjąć składki na FUS (może stosunkowo?).
    Proszę o podpowiedź.

    cornick

  • 2. Data: 2004-05-19 19:07:09
    Temat: Re: 2 stawki ryczałtu (jak obliczać?)
    Od: "salma&cornick" <s...@o...pl>

    będąc na ryczałcie jaką deklarację składam co miesiąc?

    cornick

  • 3. Data: 2004-05-19 19:46:11
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-19 19:55, Użytkownik salma&cornick napisał :
> [...]
    > mam wyliczyć należność- od czego odjąć składki na FUS (może stosunkowo?).

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie
    prowadzenia ewidencji przychodów i wykazu środków trwałych oraz wartości
    niematerialnych i prawnych

    § 12. 1. Jeżeli podatnik dokonuje od przychodów odliczeń, jest
    obowiązany wykazać odliczenia w odrębnych pozycjach ewidencji i
    zmniejszyć o te kwoty wartość przychodu stanowiącego podstawę opodatkowania.

    2. Jeżeli podatnik uzyskuje przychody opodatkowane różnymi stawkami i
    dokonuje odliczeń od przychodów, odliczeń tych, do wysokości określonej
    w ustawie o podatku dochodowym, dokonuje od każdego rodzaju przychodu w
    takim stosunku, w jakim w roku podatkowym pozostają poszczególne
    przychody opodatkowane różnymi stawkami w ogólnej kwocie przychodów.

    andy_nek

  • 4. Data: 2004-05-20 04:26:39
    Od: "salma&cornick" <s...@o...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

    > Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie
    > prowadzenia ewidencji przychodów i wykazu środków trwałych oraz
    > wartości niematerialnych i prawnych

    dziekuje Ci bardzo, niby to wszystko proste, ale jak znajdziesz cos nowego
    to glupiejesz ;))

    pozdrawiam
    --
    =^._.^= salma&cornick
    http://www.teczowy-most.w.pl

  • 5. Data: 2004-05-20 07:02:14
    Temat: Odp: 2 stawki ryczałtu (jak obliczać?)
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik salma&cornick <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c8gb94$sd5$...@i...gazeta.pl...
    > będąc na ryczałcie jaką deklarację składam co miesiąc?
    >
    > cornick
    >
    > Nie składasz deklaracji miesięcznych z ryczałtu tylko go wpłacasz.
    Deklarację składa się tylko roczną do konca stycznia.

    Andrzej