  • 1. Data: 2003-02-01 11:41:17
    Temat: Wypadkowe czyli za co tak naprawdę płacę ? :)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Taka refleksja jak w temacie naszła mnie przy okazji rozważań jaki to "nowy%" płacić.
    Czy jest to gdzieś dokłaniej zdefiniowane, w
    jakich sytacjach, w miesjcu pracy, w drodze, czy ma znaczenie w jakich godzinach
    wystąpiło zdarzenie ?

    Sark

  • 2. Data: 2003-02-01 13:03:04
    Temat: Re: Wypadkowe czyli za co tak naprawdę płacę ? :)
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###

    wprawdzie jeszcze nie czytałem, ale tak sobie myślę, że znajdziesz
    odpowiedź w ustawie z dnia 30 października 2002r. o ubezpieczeniu
    społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz.U. nr
    199, poz. 1673).

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...