  • 1. Data: 2003-01-31 21:15:32
    Temat: interaktywny wzór bilansu 2002 i rachunku zysków i strat
    Od: "piget" <r...@o...pl>

    Witam grupowiczów
    Czy ktos z uczestników może mi podać iformację
    na temat interaktywnego wzoru bilansu 2002 i rachunku zysków i strat
    za wszelkie linki będę wdzięczna
    lilka

  • 2. Data: 2003-02-01 15:35:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik piget napisał:
    > Witam grupowiczów
    > Czy ktos z uczestników może mi podać iformację
    > na temat interaktywnego wzoru bilansu 2002 i rachunku zysków i strat
    > za wszelkie linki będę wdzięczna

    Co to jest "interaktywny wzór bilansu"?
    Jak bo pogłaszczesz to sie usmiecha i mruczy?

    Maddy interaktywna

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-01 15:44:06
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Co to jest "interaktywny wzór bilansu"?
    > Jak bo pogłaszczesz to sie usmiecha i mruczy?
    >
    > Maddy interaktywna

    Maddy, czy z Twojego podpisu mam rozumieć, że jak Cie pogłaszczę to się
    uśmiechniesz i zamruczysz? ;)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-02-01 15:52:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik hADeSik napisał:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###

    > Maddy, czy z Twojego podpisu mam rozumieć, że jak Cie pogłaszczę to się
    > uśmiechniesz i zamruczysz? ;)

    Nie powiedziałam że każdy może głaskac :-)))

    Maddy "skąd te Gotfrydowe wzmianki o gryzieniu i kopaniu??"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-02-01 15:57:06
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Nie powiedziałam że każdy może głaskac :-)))
    >
    > Maddy "skąd te Gotfrydowe wzmianki o gryzieniu i kopaniu??"

    no i wszystko jasne... ;-)
    (a podobno podpis tak wiele mówi o autorze...)

  • 6. Data: 2003-02-01 19:10:50
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Nie powiedziałam że każdy może głaskac :-)))
    mało precyzyjnie jak na Ciebie przystało.A kto może? Ustawa ,artykuł
    itd..:-))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 7. Data: 2003-02-01 21:41:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Feb 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik hADeSik napisał:
    [...]
    >+ > uśmiechniesz i zamruczysz? ;)
    >+ >
    >+ Nie powiedziałam że każdy może głaskac :-)))
    >+
    >+ Maddy "skąd te Gotfrydowe wzmianki o gryzieniu i kopaniu??"

    Wyłącznie kopie z oryginału, żadnych podróbek... ;)

    pzdr, Gotfryd