  • 1. Data: 2003-02-01 12:26:05
    Temat: podatek od oszczędnosci
    Od: "km" <k...@m...pl>

    Czy w rozliczeniu rocznym trzeba uwzględnić dochody z oszczędności na
    rachunkach ROR ?
    Co miesiąc bank pobiera zaliczkę na podatek. Czy teraz powinni przysłać
    jakieś rozliczenie a ja mam to uwzględnić w PIC-e ?

  • 2. Data: 2003-02-01 13:12:48
    Temat: Re: podatek od oszczędnosci
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "km" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co miesiąc bank pobiera zaliczkę na podatek. Czy teraz powinni przysłać
    > jakieś rozliczenie a ja mam to uwzględnić w PIC-e ?

    W banku nie wiedza ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-01 13:20:26
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Co miesiąc bank pobiera zaliczkę na podatek. Czy teraz powinni przysłać
    > jakieś rozliczenie a ja mam to uwzględnić w PIC-e ?

    NIE !!!

  • 4. Data: 2003-02-01 13:52:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > NIE !!!

    Brutal z Ciebie :-)

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 5. Data: 2003-02-01 14:40:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > Co miesiąc bank pobiera zaliczkę na podatek. Czy teraz powinni przysłać
    > jakieś rozliczenie a ja mam to uwzględnić w PIC-e ?

    Bank nie pobiera żadnych zaliczek, tylko podatek zryczałtowany
    - czyli w PIT masz to z głowy.

    pozd.Pix