  • 1. Data: 2003-07-31 21:10:25
    Temat: Wystawianie faktury własnej firmie
    Od: "TK" <t...@p...onet.pl>

    Mam dwie firmy, jedna z nich jest opodatkowana w formie karty podatkowej,
    pytanie jest takie: czy mogę wystawić fakturę swojej drugiej firmie na rzecz
    firmy która płaci mniejsze podatki (karta podatkowa) ? Czy jest to legalne ?

  • 2. Data: 2003-08-01 12:32:23
    Temat: Re: Wystawianie faktury własnej firmie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik TK napisał:

> [...]
    > firmy która płaci mniejsze podatki (karta podatkowa) ? Czy jest to legalne ?

    Co to znaczy "mam dwie firmy"?
    Dwie jako jednoosobowa działalnośc gospodarcza? Przecież sposób
    rozliczania PD deklaruje sie dla osoby a nie dla firmy.

    Znowu naiwny co jasnowidza szuka. Żeby dawali dyche za każdego takiego
    mialabym juz nowy samochodzik...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk