  • 1. Data: 2005-12-19 18:54:56
    Temat: Wystawienie faktury w języku obcym
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Witam,
    Dla kontrahenta zagranicznego chciałbym wystawić fakturę w języku
    angielskim. Mogę tak zrobić i ją zaksięgować? Powinna zawierać
    oznaczenie "Faktura VAT", więc może nagłówek brzmiałby jakoś tak:
    "INVOICE/FAKTURA VAT .....", reszta po angielsku. Może jednak faktura
    powinna być po polsku, a może w całości dwujęzyczna (nagłówki, opis
    pozycji, kwota słownie itd, wszystko pisane jako określenie
    polskie/angielskie lub na odwrót) też będzie ok? Jak to jest praktykowane?

    Pozdrawiam
    @

  • 2. Data: 2005-12-20 19:52:00
    Temat: Re: Wystawienie faktury w języku obcym
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witaj,

    Moja firma praktykuje sposób następujący:
    wystawiamy fakturę dla kontrahenta w języku angielskim, a dla swoich
    potrzeb (w rejestrze sprzedaży) trzymamy ją w wersji angielskiej i
    polskiej - US na kontroli się nie czepiał.
    Oczywiście księgowanie jest w PLN.

    Pozdrawiam,

    Jakusa

  • 3. Data: 2006-01-30 11:06:40

    A jak wystawiac rachunki dla zagranicy? Uslugi, nie jestem platnikiem VAT.