  • 1. Data: 2003-06-05 13:43:13
    Temat: Wznowienie działalności a zus
    Od: "DIDLO" <d...@g...pl>

    Witam,

    czy jak wznawiam działalność np. 15.06 to zus płace za cały miesiąc czy
    proporcjonalnie za pozostałe 15 dni czerwca (bo ponoć się coś zmieniło, a ja
    nie wiem gdzie szukać)

    i jeśli np. musiałabym zapłacić za cały miesiąc, to czy składkę chorobową
    dobrowolna tez za cały miesiąc czy już tylko za te 15 dni?
    DIDLO

  • 2. Data: 2003-06-05 18:31:00
    Temat: Re: Wznowienie działalności a zus
    Od: Michał F. <m...@p...fm>

    DIDLO wrote:

> [...]

    Wszystkie poza zdrowotną proporcjonalnie. Zdrowotna jest (jak na razie)
    niepodzielna - 142,35 zł.

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 3. Data: 2003-06-05 18:56:06
    Od: Michał F. <m...@p...fm>

    Michał F. wrote:
> [...]

    autokorekta - od czerwca jest nowa stawka - 135,17 zł

    pozdrawiam,

    Michał