  • 1. Data: 2003-07-25 13:10:43
    Temat: Wzwanie z sądu
    Od: "Zuzia" <z...@o...pl>

    Witam
    Czy jeśli otrzymałam wezwanie z sadu Wydział Spraw Rodzinnych w charakterze
    świadka to mam obowiązek się stawić?
    Czy nie pojawienie się jest jakoś karane?
    Czy wiedząc o co chodzi mogę wysłać wyjaśnienie na piśmie co do sprawy i
    jednocześnie uzasadnić nie pojawienie się na niej? Tylko czym uzasadnić?
    Zwolnienie lekarskie? Urlop?.... ?

    Pozdrawiam
    Zuzia

  • 2. Data: 2003-07-26 20:33:56
    Temat: Re: Wzwanie z sądu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jul 2003, Zuzia wrote:

    >+ Witam
    >+ Czy jeśli otrzymałam wezwanie z sadu Wydział Spraw Rodzinnych w charakterze
    >+ świadka to mam obowiązek się stawić?
    >+ Czy nie pojawienie się jest jakoś karane?

    AFAIK NTG :) Jest grupa *.prawo !
    AFAIK jest karalne... chyba że "uzasadnione" (chorobą !)
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd