  • 1. Data: 2002-09-04 10:47:29
    Temat: ZUS - jakie formularze ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    Witam,
    Przymierzam się do założenia DG i jednocześnie jestem
    zatrudniony na etacie (płaca > min.)
    Jakie właściwie formularze powinienem w związku z tym złozyć w ZUSie, bo
    mam małe wątpliwości - ZUA czy ZZA, a może obydwa ?
    I czy dołozyć do tego jeszcze ZFA, czy nie ?
    A potem w trakcie prowadzenia DG składać DRA, czy coś innego ?
    Sorki za banalne pytania, ale naprawdę dostaję już kociokwiku od tych
    wszystkich druków, a nie chciałbym narobić jakichś głupot.

    PinQ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-04 10:50:45
    Temat: Re: ZUS - jakie formularze ?
    Od: "buba" <1...@w...pl>

> [...]
    > I czy dołozyć do tego jeszcze ZFA, czy nie ?
    > A potem w trakcie prowadzenia DG składać DRA, czy coś innego ?

    ZZA - zgloszenie do ubez. zdrowotnego
    ZFA - zgloszenie platnika skladek - os. fizyczna
    a potem co miesiac do 10 kazdego miesiaca DRA

    pozdr

  • 3. Data: 2002-09-04 11:03:51
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >ZZA - zgloszenie do ubez. zdrowotnego
    >ZFA - zgloszenie platnika skladek - os. fizyczna
    >a potem co miesiac do 10 kazdego miesiaca DRA

    Dzięki wielkie.

    pz.PinQ