  • 1. Data: 2003-02-10 07:20:06
    Temat: ZUS - ksiegowanie
    Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów

    Kolejne pytanie z serii jak to zapisac...

    Chodzi mi konkretnie o ubezpieczenie spoleczne i FP, który place sam
    osobiscie, gdyz prowadze dzialalnosc gospodarcza.
    Wiem ze musze to zapisac w ksiedze przychodów-rozchodów, ale niestety nie
    wiem z jaka data.

    Skladki dotycza miesiaca stycznia, a zostaly zaplacone 5 lutego, w zwiazku z
    tym czy moge to wprowadzic w koszt na miesiac styczen czy raczej tylko i
    wylacznie w lutym?

    Jak w zwiazku z tym powinienem ksiegowac ZUS?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-02-10 10:26:22
    Temat: Re: ZUS - ksiegowanie
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Jeśli prowadzisz księgowośc memoriałowo tzn. koszty ksiegowane są w okresie,
    którego dotyczą to w styczniu, jeśli kasowo tzn. w momencie ich poniesienia
    to w lutym w kolumnie 14.
    Ewa