  • 1. Data: 2008-08-11 15:00:08
    Temat: ZUS - od poływ miesiąca DG?
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    Witam

    Zarejestrowałem firmę 14 lipca 2008. Czy pomniejszony ZUS powinienem
    proporcjonalnie zapłacić czy w pełnym wymiarze jak za cały miesiąc?
    Bo księgowa mówi mi ze za ubezpieczeni zdrowotne 205,87 a społeczne 53,59.

    Pozdrawiam
    AF

  • 2. Data: 2008-08-11 15:16:34
    Temat: Re: ZUS - od poływ miesiąca DG?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-11, AF <w...@i...pl.to> wrote:

    [...]

    > Zarejestrowałem firmę 14 lipca 2008. Czy pomniejszony ZUS powinienem
    > proporcjonalnie zapłacić czy w pełnym wymiarze jak za cały miesiąc?
    > Bo księgowa mówi mi ze za ubezpieczeni zdrowotne 205,87 a społeczne 53,59.

    Zdrowotne - jak za cały miesiąc, społeczne - proporcjonalnie.
    I przeczytać archiwum. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl