  • 1. Data: 2003-08-07 12:44:27
    Temat: ZUS ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Mam pytanko

    Czy osoba prowadząca dział.gosp. i jest ubezpieczonoa dobrowolnie chorobowo
    musi płacić pełne ub.zdrowotne jeżeli jest na zwolnieniu

    Proszę o wyjaśnienie tematu

    Z poważaniem Michał

  • 2. Data: 2003-08-07 12:58:58
    Temat: Re: ZUS ubezpieczenie zdrowotne
    Od: c...@r...com (ChrisS)

  • 3. Data: 2003-08-07 13:29:35
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Proszę jeszcze o wytłumaczenie co to oznacza:
    "Składka w nowej wysokości obowiązuje od trzeciego miesiąca następnego
    kwartału."

    dzięki Michał

  • 4. Data: 2003-08-07 13:46:34
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Michal wrote:

    > Proszę jeszcze o wytłumaczenie co to oznacza:
    > "Składka w nowej wysokości obowiązuje od trzeciego miesiąca następnego
    > kwartału."

    Przykład:
    Bierze się średnie krajowe wynagrodzenie za 2 kwartał (czyli kwiecień -
    czerwiec) i obliczone w ten sposób składki płąci się ZA okres od
    września do listopada. Uwaga: składkę ZA wrzesień płaci się w
    październiku.