  • 1. Data: 2005-02-08 14:06:43
    Temat: ZUS - wypadkowe
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Ludzie ratunku!

    Na stronach ZUS'u jest tekstu od groma, ale dalej (po godzinie lektury)
    niewiem jak mam obliczyc % wypadkowego dla osób zatrudnionych u mnie na
    umowe zlecenie. Ja place za siebie 1.93%, a zatrudniam 5 osób - to za nich
    tez 1.93%, czy wg jakiejs tabeli w zaleznosci od wykonywanego zawodu?

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2005-02-10 07:15:43
    Temat: Re: ZUS - wypadkowe
    Od: "Ela" <e...@p...fm>

    Jeżeli obowiązkowa stopa procentowa dla Ciebie jako prowadzacego dział.
    gosp.
    to 1.93 % to z umów o pracę czy też z umów zlecenie jest taka sama
    Pozdrawiam, Ela