  • 1. Data: 2003-12-10 14:30:42
    Temat: ZUS zdrowotny w PIT-5
    Od: "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się, czy w deklaracji PIT-5 składka zdrowotna ma być wpisana w
    całości (8%), czy ograniczona do 7,75%, bo o ile pamiętam, tyle wchodzi w
    koszty podatku dochodowego zgodnie z ustawą. Może ktoś mi szybko podpowie?

    Z góry dziękuję, pozdrawiam

    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-12-10 14:39:48
    Temat: Re: ZUS zdrowotny w PIT-5
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty podatku dochodowego zgodnie z ustawą. Może ktoś mi szybko podpowie?

    Od podatku odliczasz sobie tylko 7,75% składki na ub. zdrowotne.
    pzdr
    Kasia