  • 11. Data: 2006-07-28 19:24:49
    Temat: Re: Żądanie od kupujacego NIP,KRS REGON - po co?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 12. Data: 2006-07-29 04:47:59
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

    >>> Hurt czy detal?
    >>
    >> Hurt
    >
    > To co się dziwisz?
    > Ochrona rynku sprzedawcy!
    > Być może wymuszona umową z dostawcami.
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd

    OK. Jeżeli chce chronic niech chroni.
    Nie mam nic przeciwko temu żeby "wymienić
    się" dokumentami. Natomiast mój opór budzi
    żądanie wym. dokumentów przy jednoczesnej
    odmowie przekazania swoich.
    pozdrawiam
    jc

  • 13. Data: 2006-07-29 19:54:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Jul 2006, Julius C. wrote:

    > Nie mam nic przeciwko temu żeby "wymienić
    > się" dokumentami. Natomiast mój opór budzi
    > żądanie wym. dokumentów przy jednoczesnej
    > odmowie przekazania swoich.

    A to oczywiste (że budzi).
    Ale o swoje trzeba walczyć i już.
    Wiesz ile razy mi się zdarzało tłumaczyć tym samym prawnikom tej
    samej firmy że cieszy mnie bardzo że chcą np. zakazu cesji, ale
    w takim układzie tam ma być "przez strony" a nie "przez wykonawcę"?
    :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2006-07-30 05:41:47
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

> [...]
    > samej firmy że cieszy mnie bardzo że chcą np. zakazu cesji, ale
    > w takim układzie tam ma być "przez strony" a nie "przez wykonawcę"?

    Dziekuję. Umocniłem się w walce o swoje.
    pozdrawiam
    jc