  • 1. Data: 2005-12-24 13:18:29
    Temat: Zagiąłem Was?
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witam,

    Chyba nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie o klasyfikację
    środków trwałyh po angielsku?

    Zagiąłem Was koleżanki i koledzy fachowcy, którzy często i gęsto
    czepiaie się nawet poprawności ortograficznej pisowni?

    Pozrawiam i życzę wesołyh świąt.

    Ja biorę sie chyba za tłumaczenie :((((

    Jakusa

  • 2. Data: 2005-12-25 22:50:00
    Temat: Re: Zagiąłem Was?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 3. Data: 2005-12-27 16:49:09
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    jakusa <c...@h...com> wrote:
    > Chyba nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie o klasyfikację
    > środków trwałyh po angielsku?

    'trwałych'

    > Zagiąłem Was koleżanki i koledzy fachowcy, którzy często i gęsto
    > czepiaie się nawet poprawności ortograficznej pisowni?

    Zagiąłeś. Tacy jesteśmy zagięci, człowieku-man, że ledwo monitor
    widzimy spod biurka. Podpowiem, że gdybyś spytał o klasyfikację
    środków trwałych w suahili, to byśmy bezradnie zagięci z piwnicy
    zerkali.

    > Ja biorę sie chyba za tłumaczenie :((((

    Na zdrowie.

    p.

  • 4. Data: 2005-12-27 16:58:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Tuesday, December 27, 2005, 5:49:09 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > widzimy spod biurka. Podpowiem, że gdybyś spytał o klasyfikację
    > środków trwałych w suahili, to byśmy bezradnie zagięci z piwnicy

    Beth, spokojnie - Ty, taki zaprawiony w bojach dajesz się prowokować?
    ;-)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2005-12-28 01:05:41
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > taki zaprawiony w bojach dajesz się prowokować?

    A skąd. Prztyczka tylko daję, może da mu do myślenia.

    p.