  • 1. Data: 2005-12-24 10:43:07
    Temat: umowa kupna sprzedaży, jak ksiegowac ?
    Od: Max <t...@o...pl>

    witam

    od niedawna prowadzę DG KPiR + VAT i mam pytanie, czy zakupiony towar
    (nowy/urzywany) na umowę kupna-sprzedaży od osoby nie prowadzącej DG mam
    księgowac do KPiR jako Koszty prowadzenia działalności i do kolumny 14
    czy jako Zakup towarów handlowych i materiałów i do kolumny 10 w KPiR ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-24 11:46:10
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży, jak ksiegowac ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Dec 2005, Max wrote:

    > od niedawna prowadzę DG KPiR + VAT i mam pytanie, czy zakupiony towar
    > (nowy/urzywany) na umowę kupna-sprzedaży od osoby nie prowadzšcej DG mam
    > księgowac do KPiR jako Koszty prowadzenia działalnoœci i do kolumny 14
    > czy jako Zakup towarów handlowych i materiałów i do kolumny 10 w KPiR ?

    ...IMO to w sposób oczywisty zależy czy to *towar* (na dalszą sprzedaż
    lub materiał podstawowy dla produkcji) czy też sprzęt/ST/wyposażenie.
    Jak towar - no to jako towar... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)