  • 1. Data: 2008-09-26 04:34:12
    Temat: Zakup auta a zaniżony rachunek
    Od: "jacek" <a...@w...pl>

    witam

    w 2005 kupiłem auto używane sprowadzone z niemiec przez osobę zajmująca się
    handlem samochodami., handlarz ten wystawił mi rachunek na znacznie niższą
    kwotę niż mu zapłaciłem . ( mimo moich objekcji nie chciał mi wystawic
    rachunku na pełną kwote ) teraz chyba zainteresował się nim urząd skarbowy
    bo ja dostałem wezwanie do urzędu skarbowego jako świadek, czy moge z tego
    tytułu mieć kłopoty i jak sie tłumaczyć.

    jacek

  • 2. Data: 2008-09-26 04:39:22
    Temat: Re: Zakup auta a zaniżony rachunek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jacek wrote:
    > witam
    >
    > w 2005 kupi?em auto u?ywane sprowadzone z niemiec przez osobe zajmuj?ca sie
    > handlem samochodami., handlarz ten wystawi? mi rachunek na znacznie ni?sz?
    > kwote ni? mu zap?aci?em . ( mimo moich objekcji nie chcia? mi wystawic
    > rachunku na pe?n? kwote )

    to było zapłacić tyle ile na rachunku.

    > teraz chyba zainteresowa? sie nim urz?d skarbowy
    > bo ja dosta?em wezwanie do urzedu skarbowego jako ?wiadek, czy moge z tego
    > tytu?u mieae k?opoty i jak sie t?umaczyae.

    a kto, jaki i w jakiej wysokosci zaplacil podatek?

    temat już był na grupie, poszukaj jakies kilka miesiecy wstecz.
    Dokładnie taki sam temat.