  • 1. Data: 2002-05-12 21:11:36
    Temat: Zakup głośników a KUP
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    Witam!
    Prowadzę DG obejmującą tłumaczenia multimediów i gier, w tym edycję plików
    dzwiękowych itp. Co do potraktowania głośników do komputera jako KUP nie mam
    wątpliwości, pytanie tylko, czy US może przyczepić się, że jeśli kupię dość
    drogi zestaw (1300 PLN). Czy mogą np. uznać, że do wykonywanej działalności
    wystarczyłby mi tańszy itd?
    Pozdrawiam
    Tym

  • 2. Data: 2002-05-12 21:34:01
    Temat: Re: Zakup głośników a KUP
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Tym <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abmlm0$cqs$...@n...tpi.pl...
> [...]
    dość
    > drogi zestaw (1300 PLN). Czy mogą np. uznać, że do wykonywanej

    Eee..to raczej wątpliwe. W myśl przepisów pomiędzy Przychodem a KUP musi
    zachodzić ścisły związek, który tutaj fatycznie istnieje. I fakt posiadania
    dobrego sprzętu maoczywisty wpływ na jakość świadczonej pracy, a tym samym
    na uzyskiwane przychody.

    WS