  • 1. Data: 2003-09-11 13:01:22
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z miłych grupowiczów może mi pomóc, w najbliższym czasie zamierzam
    kupić mieszkanie, nowe takie, które się w tej chwili buduje. Biorę na nie
    oczywiście spory kredyt, czy mam szansę odpisania sobie czegoś od podatku w
    związku ze spłatą kredytu oraz czy mogę odpisać sobie np. te materiały,
    które będę kupować na wykończenie mieszkania ? Dotyczy to mnie i mojego
    męża. Bardzo dziękuję z góry za pomoc.
    Aga

  • 2. Data: 2003-09-11 15:36:09
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

> [...]
    > związku ze spłatą kredytu oraz czy mogę odpisać sobie np. te materiały,
    > które będę kupować na wykończenie mieszkania ? Dotyczy to mnie i mojego

    dwa pytania:
    1. czy korzytsaliscie juz kiedys z ulgi mieszkaniowej?
    2. to rada raczej: sprawdz u dewelopera kiedy dostal pozwolenie na budowe
    tego konkretnie budynku. jesli dostal go 3 lata temu to zapomnijcie o
    odliczneich.

  • 3. Data: 2003-09-12 07:15:00
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    ...czy korzytsaliscie juz kiedys z ulgi mieszkaniowej?

    nie, jest to nasze pierwsze mieszkanie

    ...to rada raczej: sprawdz u dewelopera kiedy dostal pozwolenie na budowe
    tego konkretnie budynku. jesli dostal go 3 lata temu to zapomnijcie o
    odliczneich.

    tak, to wiem że inwestycja nie może przekroczyć 3 lat, nie wiem tylko czy
    to prawda, że od przyszłego roku nie będzie można odliczać sobie od podatku
    odsetek od kredytu?
    Aga