  • 1. Data: 2003-09-11 10:08:01
    Temat: Re: Plus dla Urzędu Skarbowego w Łosicach...
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bjphfs$irc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ... a konkretnie dla pań z księgowości.
    > Za to, że z własnej inicjatywy i bez zbędnych (żadnych) formalności
    > przekazały błędnie zaadresowany przelew zaliczki podatku do właściwego
    > urzędu skarbowego. W ten sposób uniknąłem nie tylko zbędnych telefonów,
    > wydatków i wysyłania pism, ale nawet konieczności ustalania, gdzie owe
    > Łosice się znajdują :))). Ale może warto, bo skoro tacy sensowni ludzie
    > pracują tam w "skarbówce", to pewnie i cywile nie od macochy :))). No,
    > wygląda na to, że jednak idziemy "do tyj ełropy, panie"

    Chce im Pan krzywde zrobic ?

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-09-11 10:08:02
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    minus dla Ciebie za podpisywanie zlych przelewow :)

    vladi

  • 4. Data: 2003-09-12 08:39:42
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > minus dla Ciebie za podpisywanie zlych przelewow :)

    Jak sie cos robi to nie ma sily - zawsze soe cos ....... ( ......... -
    wulgarny sunonim zepsuje). Ale Panie w Losicach faktycznie naleza do
    wyjatkow. Tez kiedys pochrzanily mi sie urzedy. Co ja sie napisalem,
    nadzwonilem, nawyjasnialem. iesze, ze Panie w Losicach mysla o czym wiecej
    niz wypicie porannej kawy i czekanie kto to przyniesie dzis ptasie mleczko.

    Adam

  • 5. Data: 2003-09-12 17:39:23
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > Chce im Pan krzywde zrobic ?

    Eee, myślę, że przełożeni mają ważniejsze sprawy niż karcenie Łosiczanek za
    rozsądek i uprzejmość :)

    T.

  • 6. Data: 2003-09-12 17:40:11
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "vladi" <x...@i...pl> wrote in message
    > minus dla Ciebie za podpisywanie zlych przelewow :)

    Wiesz, trudno czytać każdy papierek perzy okienku w banku ;)))

    T.