  • 1. Data: 2007-04-20 21:21:08
    Temat: Zakup mieszkania a postepowanie wyjasniajace -- jak dlugo
    Od: "kam" <w...@w...ww>

    Witam!

    Mam pytanie ile moze trwac postepowanie wyjasniajace w sprawie zrodla
    srodkow na zakup mieszkania.
    Dostalem wezwanie w 2004 roku przedstawilem dokumenty zlozylem
    wyjasnienia........... no i mamy 2007 rok a ja nie otrzymalem zadnej
    informacji. Czy to trwa tak dlugo, czy tez moze postepowanie sie zakonczylo
    tylko jezeli nic nie znajda to nie informuja o tym ?

    Z gory dzieki za informacje

    pzdr
    JB

  • 2. Data: 2007-04-21 12:13:49
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik kam napisał:
> [...]
    > informacji. Czy to trwa tak dlugo, czy tez moze postepowanie sie zakonczylo
    > tylko jezeli nic nie znajda to nie informuja o tym ?

    jeżlei nie zostało wszczęte postepowanie za rok, a jedynie prowadzono
    postepowanie wyjaśniające to nic nie dostaniesz

  • 3. Data: 2007-04-21 18:17:35
    Od: "kam" <w...@w...ww>

    czyli mozna zapomniec o sprawie tak?
    troche dziwne ze nie informuja o tym.

  • 4. Data: 2007-04-23 04:30:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <w...@w...ww> wrote in message news:f0dkfr$lqm$1@news.onet.pl...
    > czyli mozna zapomniec o sprawie tak?
    > troche dziwne ze nie informuja o tym.

    możesz zapomnieć o sprawie.
    Po prostu uznali, że im się wszystko zgadza i udłożyli ad acta.
    To było tylko postępowanie wyjasniające i nic więcej.
    jakbyś się postawił na samym poczatku, to wówczas wszczęliby oficjalnie
    kontrole i dostałbyś papierek, kto, co i jak długo będzie kontrolował.
    Czasami to jest dobre, bo masz podstawe do odwołania się itp itd, kontrola
    musi zakończyć się decyzją i tak dalej.
    natomiast jak wszystko było w miare ok, to lepiej nie zadzierac, przynieść
    co chcą i miec święty spokój.