  • 1. Data: 2006-10-15 21:35:24
    Temat: Zakupy związane ze sprzedażą opodatkowaną
    Od: b...@w...pl

    Witam

    Mam pytanko takie, czy do zakupów związanych ze sprzedażą opodatkowaną mogę
    zaliczyć tylko towary, które będę służyły do dalszej odsprzedaży? Czy mogę do
    tych zakupów zaliczyć na przykład zakup komputera ze stawką 22% VAT, natomiast
    sprzedawać będę usługi za jego pomocą również ze stawką 22% VAT
    TE "Zakupy związane ze sprzedażą opodatkowaną" to jest rejestr w programie Left
    Hand mała księgowość.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-15 22:12:31
    Temat: Re: Zakupy związane ze sprzedażą opodatkowaną
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VAT, natomiast
    > sprzedawać będę usługi za jego pomocą również ze stawką 22% VAT

    Możesz zaliczyć. Jesli masz sprzedaż tylko opodatkowaną, to
    generalnie wszystko możesz zaliczyć (ze znanymi wyjątkami typu
    paliwo, hotele itp).

    marekz