  • 1. Data: 2006-07-11 10:32:46
    Temat: Zalegly urlop a zmiana etatu
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Witam

    od paru lat pracuje na pelen etat,za 2005 rok mialem zaleglego urlopu 20 dni
    (placa 1000/mc).Z tego co wiem urlop przelicza sie w godzinach wiec
    pozostalo mi do wykorzystania 160 godzin.Od marca 2006 zmieniono mi etat na
    1/8 i pensje na 125zl.Chcialbym sie zwolnic ale co teraz z zaleglym
    urlopem.Zostanie wyplacony przeliczajac na godziny czyli 1godz.to jeden
    dzien =160*aktualna pensja/dzien,czy 20 dni * aktualna pensja/dzien (na czym
    de facto znacznie strace)
    Jesli ktos sie w tym orientuje to prosze o info oraz podanie jakis aktów
    prawnych

    seba