  • 1. Data: 2009-08-08 15:16:45
    Temat: Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Mam zagranicznego klienta który ma biura w kilku krajach.
    Podał mi adres biura w USA, po czym po miesiącu stwierdził
    że z USA to tylko przelewy idą, a firma ma siedzibę gdzie indziej.

    Co powinienem zrobić z fakturami (na szczęście są 'np') - wyzerować
    korektą i wystawić prawidłowe, czy skorygować zmieniając kraj?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-08-08 17:59:37
    Temat: Re: Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.uycnd7qol60ql1@unk>:

    > Mam zagranicznego klienta który ma biura w kilku krajach.
    > Podał mi adres biura w USA, po czym po miesiącu stwierdził
    > że z USA to tylko przelewy idą, a firma ma siedzibę gdzie indziej.

    Zapłacił?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-08-08 18:22:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-08-2009 o 19:59:37 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Zapłacił?

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-08-08 18:25:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.uycvzx13l60ql1@unk>:

    > Tak

    To niech wystawi notę korygującą :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2009-08-08 18:50:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-08-2009 o 20:25:24 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > To niech wystawi notę korygującą :D

    :)

    On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
    nie są potrzebne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-08-08 21:46:00
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tomek napisał(a):

    > On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
    > nie są potrzebne.

    ciekawe czy w USA jest KPiR? :)

    PG

  • 7. Data: 2009-08-08 21:58:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-08-2009 o 23:46:00 Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

    > ciekawe czy w USA jest KPiR? :)

    ZTCW to nie, trzeba tylko mieć "records", choćby
    na bazie ksera z faksu paragonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-08-08 22:11:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tomek napisał(a):

    > ZTCW to nie, trzeba tylko mieć "records", choćby
    > na bazie ksera z faksu paragonu.

    o matko, co za dziki kraj :D

    ;)

    PG