  • 41. Data: 2008-10-23 21:38:18
    Temat: Re: Zaniżanie cen na oprogramowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2008, mvoicem wrote:

    > A dlaczego księgowość ma się pytać "a gdzie programy?"?

    Być może przez "księgowość" Tristan rozumie np. dział zakupów.
    Jak został zaakceptowany "zakup Windowsa" (jest na specyfikacji
    zamówienia) to ma być zakup Windowsa i basta, musi być pozycja
    na f-rze, nie przegadasz, sprawdzone :P (akurat nie przy Windows,
    ale idzie o zasadę).

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2008-10-23 21:48:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2008, Tristan wrote:

    > A, dodam jeszcze, że zwłaszcza w przypadku OEM ważna jest faktura, bo
    > licencja jest ważna tylko przy zakupie z danym sprzętem, a jak to udowodnić
    > bez faktury?

    Coś nam wyjaśnij.
    Czy f-ra na "zestaw komputerowy z MS-Windows XP" (przykładowo) stanowi
    "fakturę na Windows" czy nie?
    I jak tam z fakturą na legalne używanie BIOSa w Twoich komputerach?
    ;)
    (bo pirackiego BIOSa chyba nie kupiłeś, co?)

    pzdr, Gotfryd
    "gdzie to widziałem ostatnio faktury na firmware do fotoaparatów...??"

  • 43. Data: 2008-10-23 22:50:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 październik 2008 23:48
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0810232342210.3080@quad>):

    > Coś nam wyjaśnij.
    > Czy f-ra na "zestaw komputerowy z MS-Windows XP" (przykładowo) stanowi
    > "fakturę na Windows" czy nie?

    No właśnie, niestety mogą to tak interpretować i mi to odrzucą. Bo
    powiedzą ,,no to ile ten windows kosztuje?'' Niestety z budżetówką jest
    wesoło.

    --
    Tristan