  • 1. Data: 2002-04-24 14:19:49
    Temat: Zarobilem ponizej 2600 zl rocznie, jaki PIT?
    Od: "Wojo" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Zarobilem ponizej 2600zl (praca sezonowa) w ciagu roku, platnik odprowadzil
    podatek, w zwiazku z czym nalezy mi sie zwrot. Jaki PIT mam wypelnic?
    (Jestem studentem studiow dziennych, nie pracuje, nie prowadze dzial.
    gospodarczej)
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    -Wojtek-

  • 2. Data: 2002-04-24 17:52:47
    Temat: Re: Zarobilem ponizej 2600 zl rocznie, jaki PIT?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Wojo" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > podatek, w zwiazku z czym nalezy mi sie zwrot. Jaki PIT mam wypelnic?
    > (Jestem studentem studiow dziennych, nie pracuje, nie prowadze dzial.

    rozumiem, że to była umowa zlecenie / dzieło.
    Wypełnij PIT 37

    Magdip

  • 3. Data: 2002-04-24 19:13:16
    Od: "Wojo" <w...@p...onet.pl>