  • 1. Data: 2005-03-24 15:39:09
    Temat: "Zarobki w Urzędach" - pytanie częściowo związane z podatkami:-)
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Witam

    Dzisiaj mam kolejne pytanie: ile faktycznie(!) można zarobić w Urzędach
    Skarbowych jako nowo przyjęty pracownik? Czy pensje w Izbach Skarbowych są
    wyższe od pensji pracowników w podległych im Urzędach? Czy z kolei Urząd
    Kontroli Skarbowej "płaci" więcej swoim pracownikom niż Izba i Urzędy
    Skarbowe w danym województwie?

    Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Oczywiście bez premii...

  • 2. Data: 2005-03-24 16:33:13
    Od: "Aga" <j...@j...ja>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj mam kolejne pytanie: ile faktycznie(!) można zarobić w Urzędach
    > Skarbowych jako nowo przyjęty pracownik?

    ok. 1500zł brutto, " na rękę" ok 1000zł.
    po 20 latach pracy pensja wynosi ok. 2000zł brutto

    Czy pensje w Izbach Skarbowych są
    > wyższe od pensji pracowników w podległych im Urzędach?

    tak, o jakieś 30%

    Czy z kolei Urząd
    > Kontroli Skarbowej "płaci" więcej swoim pracownikom niż Izba i Urzędy
    > Skarbowe w danym województwie?

    mniej więcej tyle co Izba

    > Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    to nie ja...

    > P.S. Oczywiście bez premii...

    premie zostały zlikwidowane w styczniu zeszłego roku, teraz goła pensja i
    tyle

  • 3. Data: 2005-03-24 17:12:17
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Tomasz Nowak wrote:
> [...]
    > Czy z kolei Urząd Kontroli Skarbowej "płaci" więcej swoim pracownikom
    > niż Izba i Urzędy Skarbowe w danym województwie?

    Zalezy czy zatrudniony legalnie czy na czarno :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-03-24 20:27:08
    Od: "TomeN" <t...@o...pl>

    Dzięki za odpowiedź. Czekam na kolejne... :-)

    Użytkownik "Aga" napisała w wiadomości m.in.:
    "(...)
    > Czy pensje w Izbach Skarbowych są

    > tak, o jakieś 30%
    (...)"

    Na pewno? Także dla osoby zaczynającej "przygodę" w skarbówce?

    Właściwie to ciekawi mnie fakt, skąd tak dokładne dane od "niepracownika"
    służby cywilnej?:-)

    Pozdrawiam
    T.N.

  • 5. Data: 2005-03-24 20:29:24
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości m.in.:
    > Zalezy czy zatrudniony legalnie czy na czarno :)

    Powiedzmy że legalnie...
    Pozdrawiam
    T.N.

  • 6. Data: 2005-03-24 22:02:17
    Od: "ja" <...@m...il>

    > Dzisiaj mam kolejne pytanie: ile faktycznie(!) można zarobić w Urzędach

    Pensja się nie liczy
    Łapówki stanową dochód

  • 7. Data: 2005-03-25 06:47:20
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ja"napisał m.in
    > Pensja się nie liczy
    > Łapówki stanową dochód

    Sądzę, że to lekka przesada...
    Pozdrawiam
    T.N.

  • 8. Data: 2005-03-25 07:34:30
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Wita
    Sadze, ze okreslenie "niepracownik sluzby cywilnej" wynika z zatrudnienia na
    stanowisku -referenta- . To takze pracownik sluzb skarbowych, ale nie ze
    statusem sc. Jak to sie przekalada na zarobki? Cos okolo 100 - 200 zl mniej
    (brutto) w wyplacie.

    Pozdrawiam K(?)

  • 9. Data: 2005-03-25 20:30:22
    Od: "Aga" <j...@j...ja>

    Użytkownik "Krzysiek(?)" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Sadze, ze okreslenie "niepracownik sluzby cywilnej" wynika z zatrudnienia
    > na
    > stanowisku -referenta- .

    pracuję w US od 12 lat , jestem starszy komisarz skarbowy, i nie jestem w
    służbie cywilnej, w moim US nie ma ani jednego członka korpusu służby
    cywilnej... ostatnio owszem jest pewien "zryw" i wszyscy robią TELC-a....
    ;-) poziom pracowników jest adekwatny do poziomu wynagrodzeń w tej firmie.

  • 10. Data: 2005-03-25 21:44:56
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    !!! jestem troche zaskoczony dotarlas dosc wysoko i wydawalo mi sie ze
    chociazby dla przyzwoitosci powinni Cie przeniesc do korpusu. A nowi
    pracownicy nie sa przyjmowani do sluzby kandydackiej? I przy okazji Telc
    jest konieczny do urzednika mianowanego, wczesniejsze etapy tego nie
    wymagaja.

    Pozdrawiam i zycze spokojnych i milych swiat

    K(?)