  • 1. Data: 2008-09-18 17:58:42
    Temat: Zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Od: Felidae <M...@p...onet.pl>

    Witam!
    Proszę o informację czy muszę do Sądu - Wydziału Ksiąg Wieczystych
    dostarczyć zaświadczenia o zapłaceniu podatku od spadku po zmarłych w
    latach 1962,1978, 1994 i 1999. Przedstawiłam wszystkie postanowienia
    o nabyciu spadku i zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku po
    mojej mamie, po której bezpośrednio dziedziczyłam. Dzisiaj dostałam
    wezwanie aby uzupełnić o zaświadczenia z urzędu skarbowego. W dwóch
    przypadkach nie jestem pewna gdzie ci ludzie mieszkali więc nie wiem
    nawet do którego urzędu bym się miała udać. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Małgorzata Dziurkowska