  • 1. Data: 2007-04-29 15:07:12
    Temat: Zatrudnianie rodziny
    Od: "sebastian" <g...@o...pl>

    Witajcie

    Czy nadal w tym naszym "idealnym"kraju jest tak,ze zatrudniajac np.zone nie
    mozna sobie jej wynagrodzenia w koszty wrzucic

    seba

  • 2. Data: 2007-04-29 15:15:53
    Temat: Re: Zatrudnianie rodziny
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.04.2007 sebastian <g...@o...pl> napisał/a:
    > Witajcie
    >
    > Czy nadal w tym naszym "idealnym"kraju jest tak,ze zatrudniajac np.zone nie
    > mozna sobie jej wynagrodzenia w koszty wrzucic

    Tak
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-04-29 15:20:16
    Od: "sebastian" <g...@o...pl>

    czyli nadal zyjemy w kraju gdzie firmy rodzinne nie maja prawa
    istnienia.Tutaj widac podzial na rownych i rowniejszych

    seba

  • 4. Data: 2007-04-29 15:31:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.04.2007 sebastian <g...@o...pl> napisał/a:
    > czyli nadal zyjemy w kraju gdzie firmy rodzinne nie maja prawa
    > istnienia.Tutaj widac podzial na rownych i rowniejszych

    Żona może być osobą pomagającą w prowadzeniu DG, wówczas płacisz za nią ZUS
    jak za przedsiębiorcę, a kasą dzielicie się prywatnie, że tak powiem :)

    Można też chyba zrobić spółkę cywilną małożonków. Nigdy się nad tym nie
    zastanawiałem, ale widziałem firmy typu "Aneta i Marian Kowalscy S.C."

  • 5. Data: 2007-04-29 19:08:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "sebastian" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    >
    > Czy nadal w tym naszym "idealnym"kraju jest tak,ze zatrudniajac np.zone
    > nie mozna sobie jej wynagrodzenia w koszty wrzucic

    Zależy od rodzaju prowadzonej firmy.
    Jeśli mówisz o dgof to nie, bo to z reguły działalność tak samo Twoja jak i
    żony.

  • 6. Data: 2007-04-29 20:43:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 29 kwietnia 2007 17:07
    (autor sebastian
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f12ce6$hrj$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Witajcie
    >
    > Czy nadal w tym naszym "idealnym"kraju jest tak,ze zatrudniajac np.zone
    > nie mozna sobie jej wynagrodzenia w koszty wrzucic

    Co więcej, musisz zapłacić haracz dla ZUSu.....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 7. Data: 2007-04-29 20:44:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 29 kwietnia 2007 17:20
    wasz znak: <f12d52$kbf$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > czyli nadal zyjemy w kraju gdzie firmy rodzinne nie maja prawa
    > istnienia.Tutaj widac podzial na rownych i rowniejszych

    Zawsze możecie się rozwieść :D
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 8. Data: 2007-04-30 06:58:41
    Temat: OT, było: Zatrudnianie rodziny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Apr 2007, Wrak Tristana wrote:

    [...w sygnaturce...]
    > To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    > tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

    ROTFL :) - dobre :)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-05-01 21:19:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Zawsze możecie się rozwieść :D

    Nie ma to jak polityka prorodzinna tzw. państwa ;->

  • 10. Data: 2007-05-02 23:57:24
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 1 maja 2007 23:19
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <e...@n...lechistan.com>):

    > Nie ma to jak polityka prorodzinna tzw. państwa ;->

    Ależ oczywiście.... Tutaj chodzi o zwiększenie narodzin i zmniejszenie
    otyłości. Wracasz do domu, patrzysz do łóżka: o, nic ciekawego... i idziesz
    do lodówki. A tak po rozwodzie to jesteś w zasadzie kawaler.... Więc
    wracasz do domu, patrzysz do lodówki: o, nic ciekawego... i idziesz do
    łóżka... A tam świeżo rozwiedziona rozwódka to od razu kosmate przychodzą i
    prokreacja wzrasta.