  • 1. Data: 2004-02-11 12:38:31
    Temat: Zawieszenie DG a samochód
    Od: Aga<a...@k...pl>

    Bardzo proszę o pomoc. Sytuacja wygląda tak: W 2001 roku moja
    firma zakupiła samochód ciężarowy za który to dostaliśmy zwrot VAT-
    u. W listopodzie 2003 zmuszona byłam zawiesić działalność w wyniku
    braku zleceń. Obecnie pracuję na umowę o pracę a dziłalność jest
    zawieszona. Mam dwa problemy: 1)Co mam teraz zrobić z tym
    samochodem jeśli chodzi o zwócony VAT? 2) samochód nie jest w pełni
    zaamortyzowany i widnieje w ewidencji środków trwałych- czy ja moge
    go używac prywatnie czy co powinnam zrobić? Są na to wszystko jakies
    przepisy?? bardzo prosze o pomoc!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-11 20:42:18
    Temat: Re: Zawieszenie DG a samochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, Aga wrote:

> [...]
    >+ zawieszona. Mam dwa problemy: 1)Co mam teraz zrobić z tym
    >+ samochodem jeśli chodzi o zwócony VAT?

    Przeczytać ustawę o VAT i archiwum grupy.
    Po 10 miesiącach braku przychodu należy "rozliczyć VAT".
    Inaczej US sam się upomni - z odsetkami i ew. karą.
    Ale do listopada możesz się jeszcze namyślać :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)