  • 11. Data: 2003-03-13 06:46:11
    Temat: Re: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > rozpoznać idzie na pierwszy rzut .... a skąd szanowny Kolega? .... jeśli
    się
    > Skad on wiedzial, ze jestes rodem z Gór Świętokrzyskich ?

    Bo to napisałem ..... a z tego wniosek, że czytać już umie :)))))

    pozdrawiam
    fart

    a swoją drogą to się wstydzi :)))))

  • 12. Data: 2003-03-13 18:08:40
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    > Pytanie być moze głupie, ale... Czy mozecie mi tak "krok po kroczku"
    > powiedziec, jak rozplanowac swoją edukacje by zostac doradcą podatkowym?
    > Skonczyłam prawo, zaczęłam studia podyplomowe na kierunku Podatki.
    >
    > Bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.
    > M.

    Fakt - można Ci zarzucić, że nie znasz (nie czytałaś) Ustawy o Doradztwie
    Podatkowym. Ale ja odbieram Twoje pytanie bardziej przyziemnie. Zacznij od
    zapoznania się z aktami prawnymi związanymi z tym zagadnieniem. Dobrze by
    było, abyś "zaczepiła się" w porządnej Kancelarii Doradztwa i uczyła się,
    uczyła się, ,uczyła. Oczywiście - to ma związek z przygotowaniem się do
    egzaminu. MUSISZ poza znajomością prawa, rachunkowości - poznać praktyczną
    stronę tego zazwodu.
    Proste prawda? Przy okazji zajrzyj na stronę KRDP. No i powodzenia.

    Nemo

  • 13. Data: 2003-03-14 10:17:43
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Cóż za humanista... Pewnie prawnik z dysgrafią...

    Oj Stefanku .... u mnie w obejściu to widzisz źdźbło a u siebie w oku to
    kłody nie zauważasz .....a do tego tchórz ....... :)))))) .... mnie radzisz
    ... ale w temacie to dupa ..... jesteś
    Nic nie poradziłeś

    Czyli jak Cię nazwać ? :))))))

    pozdrawiam
    fart

    ps
    możesz mi jeszcze powiedzieć co znaczy mój nick po angielsku i już będę
    wiedział wszystko o Tobie Stefanku :))))))