  • 1. Data: 2003-03-11 17:07:07
    Temat: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: m...@p...onet.pl

    Pytanie być moze głupie, ale... Czy mozecie mi tak "krok po kroczku"
    powiedziec, jak rozplanowac swoją edukacje by zostac doradcą podatkowym?
    Skonczyłam prawo, zaczęłam studia podyplomowe na kierunku Podatki.

    Bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.
    M.

  • 2. Data: 2003-03-12 06:52:37
    Temat: Re: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiedziec, jak rozplanowac swoją edukacje by zostac doradcą podatkowym?
    > Skonczyłam prawo, zaczęłam studia podyplomowe na kierunku Podatki.

    To ja proponuję .... idź na prawo i je ukończ .... po ukończeniu z pewnością
    będziesz wiedziała.
    :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-03-12 08:23:22
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    > To ja proponuję .... idź na prawo i je ukończ .... po ukończeniu z
    pewnością
    > będziesz wiedziała.

    Scyzoryka poznasz na wirtualny kilometr

    Zniesmaczony S

  • 4. Data: 2003-03-12 10:15:51
    Od: m...@p...onet.pl

    > pewnością

    Skonczyłam prawo. I nie wiem. Więc pytam.
    A juz miałam nadzieje,ze cos konstruktywnego przeczytam. Naprawde nikt mnie nie
    moze oswiecic???

    M.

  • 5. Data: 2003-03-12 11:13:19
    Temat: Re: Re: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On 12 Mar 2003 11:15:51 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    >Skonczyłam prawo. I nie wiem. Więc pytam.
    >A juz miałam nadzieje,ze cos konstruktywnego przeczytam. Naprawde nikt mnie nie
    >moze oswiecic???

    To proste. W tej chwili potrzebujesz praktyki, dalsze wbijanie suchej
    teorii to strata czasu. Zaczep się do pracy u jakiegoś doradcy,
    najlepiej dobrego, z dużego miasta (czyli Warszawy), obsługującego
    dużo różnorodnych firm. Idealnym rozwiązaniem wydaje mi się firma
    audytorska. Miej oczy szeroko otwarte a sama się zorientujesz czego
    się musisz douczyć.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2003-03-12 12:23:02
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Skonczyłam prawo. I nie wiem. Więc pytam.
    > A juz miałam nadzieje,ze cos konstruktywnego przeczytam. Naprawde nikt
    mnie nie
    > moze oswiecic???
    NIemożliwe ?!!!!!!!!!!!!!!!
    Ukończyłaś prawo?!!!!!!!!
    I nie wiesz , że istnieje ustawa o doradztwie podatkowym?!!!!!!!!!!
    i do tego rozporządzenia wykonawsze ?
    I nie wiesz że tam stoi jak .... co należy zrobić.
    Mam pytanie ... co Ciebie ... To po co i dla kogo są te ustawy .... tam
    akurat jest kolejność.
    Nie uczono ????
    Tego naprawde interpretować nie czeba.
    Wg mnie spowrotem na prawo ..... a może na lewo ?:))))))))

    i tak pozdrawiam ;))))
    fart

  • 7. Data: 2003-03-12 12:26:42
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > pewnością
    > Scyzoryka poznasz na wirtualny kilometr

    Nooooo to prawda, że poznać ...... ale inteligentnego inaczej tys rozpoznać
    idzie na pierwszy rzut .... a skąd szanowny Kolega? .... jeśli się
    oczywiście nie wstydzi korzeni :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2003-03-12 12:44:04
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie uczono ????
    > Tego naprawde interpretować nie czeba.
    > Wg mnie spowrotem na prawo ..... a może na lewo ?:))))))))

    Bez urazy ale teoria sobie a życie sobie. Dziewczyna pyta o polską
    rzeczywistość a w ustawach jej nie znajdzie. A poza tym zadała konkretne
    pytanie i oczkuje konkretnej odpowiedzi a nie krytyki czy jak tam nazwać Twój
    wywód.

    Pata

  • 9. Data: 2003-03-12 16:00:48
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    > Wg mnie spowrotem na prawo ..... a może na lewo ?:))))))))

    Cóż za humanista... Pewnie prawnik z dysgrafią...

  • 10. Data: 2003-03-12 19:16:22
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Nooooo to prawda, że poznać ...... ale inteligentnego inaczej tys
    rozpoznać
    > idzie na pierwszy rzut .... a skąd szanowny Kolega? .... jeśli się
    > oczywiście nie wstydzi korzeni :)))))

    Skad on wiedzial, ze jestes rodem z Gór Świętokrzyskich ?

    Karol