  • 1. Data: 2003-02-04 20:22:04
    Temat: Zdrowotne
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Moze troche dziwne pytanie, bo niby 8%. Ale, ustawa o NFOZ
    nie jest jeszcze zdaje sie podpisana. Czy to wlasnie nie z tej ustawy
    mialo wynikac te 8%? To moze jednak 7,75%? Przyznaje, ze troche
    zaczynam sie w tym gubic.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-07 11:58:48
    Temat: Re: Zdrowotne
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > nie jest jeszcze zdaje sie podpisana. Czy to wlasnie nie z tej ustawy
    > mialo wynikac te 8%? To moze jednak 7,75%? Przyznaje, ze troche

    składka na ubezpieczenie zdrowotne w wysokości 8% została
    wprowadzona przez nowelizacje ustawy o powszechnym
    ubezpieczeniu zdrowotnym (ustawa o NFOZ nie ma nic
    wspólnego z tą sprawą), składka na ubezpieczenie zdrowotne
    zgodnie z art. 19 tej ustawy od 1 stycznia wynosi 8%

    Art. 19. Składka na ubezpieczenie zdrowotne wynosi 8 proc.
    podstawy wymiaru składki, z zastrzeżeniem art. 20, 22a i
    art. 169g.

    http://www.rp.pl/prawo/doc/puz0926.html

  • 3. Data: 2003-02-11 20:34:46
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Trochę późno /nie było mnie/, ale dziękuję za odpowiedź. Faktycznie,
    NFOZ /chyba jednak niedoszły/ to trochę inna sprawa niż składka