  • 1. Data: 2003-10-20 11:17:04
    Temat: Zdrowotne zapłacone w innym miesiącu
    Od: "PeTe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    zapomniałem zapłacić zdrowotnego (1-os. dodatkowa D.G.) we wrześniu -
    zapłaciłem razem z zdrowotnym w październiku - czy mogę/mam je odliczyć w
    PIT-5 za wrzesień czy obydwa w PIT-5 za październik ?

    Pozdrawiam
    PeTe

  • 2. Data: 2003-10-20 12:17:08
    Temat: Re: Zdrowotne zapłacone w innym miesiącu
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "PeTe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłaciłem razem z zdrowotnym w październiku - czy mogę/mam je odliczyć w
    > PIT-5 za wrzesień czy obydwa w PIT-5 za październik ?

    Odliczasz tylko zapłacone zdrowotne: czyli obydwa, bez karnych odsetek, w
    październiku.

    Kuba