  • 1. Data: 2003-10-19 21:52:09
    Temat: Re: Wydatki na "cele mieszkaniowe"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, BruceLee wrote:

    >+ mam pytanie, czy pożyczka z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

    Ja też (mam pytanie). Czy ci się wydaje że pożyczka to jest
    *wydatek* ? Bo MBSZ to jest *przychód* (inna sprawa że od
    niego podatku się nie płaci :)).

    Z grubsza:
    wydatek <=> faktura (rzadko kiedy dopuszczalny rachunek)

    Jedyne czego nie komentuję (bo nie wiem o co chodzi) to:
    [...]
    >+ odsetki ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-20 08:59:07
    Temat: Wydatki na "cele mieszkaniowe"
    Od: "BruceLee" <n...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    mam pytanie, czy pożyczka z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
    udzielona tylko i wylącznie na remont i modernizacje mieszkania jest dla US
    "celem mieszkaniowym"
    tj czy moge take zaswiadczenie okazac w US?
    jezeli tak to czy jest brana pod uwage calosc udzielonej pożyczki czy tylko
    np odsetki?
    Czy przy kredycie mieszkaniowym z banku brana jest po uwage rata czy tylko
    odsetki ?
    sprawa dotyczy okazania w US wydatkow na cele mieszkaniowe i w tych 2
    sprawach nie wiem jak to jest traktowane
    dzieki za informacje

    --
    n...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-20 20:36:02
    Od: "BruceLee" <n...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    > wydatek <=> faktura (rzadko kiedy dopuszczalny rachunek)
    >
    > Jedyne czego nie komentuję (bo nie wiem o co chodzi) to:

    no tak ale kredyt mieszkaniowy tez jest pozyczka :)

  • 4. Data: 2003-10-20 20:56:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > Ja też (mam pytanie). Czy ci się wydaje że pożyczka to jest
    >+ > *wydatek* ? Bo MBSZ to jest *przychód* (inna sprawa że od
    [...]
    >+ no tak ale kredyt mieszkaniowy tez jest pozyczka :)

    Pomijając że kredyt pożyczką nie jest ;), to kredyt
    ROWNIEŻ *nie jest* WYDATKIEM. Czytałeś temat ;) ?
    Podejrzewam że ściągasz mnie w stronę obowiazujących
    przepisów "od ulg" i że gdzieś coś tam jest że *odsetki*
    (które mogą czasem być uznane za "wydatek" lub "koszt")
    do czegoś-tam można zaliczyć... O to chodzi ?
    Bo do ulg w ustawie nie dam się już zagonić :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu już się zdarzyło nie przeczytać tematu listu :] !)

  • 5. Data: 2003-10-23 20:59:35
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik BruceLee napisał:

    > mam pytanie, czy pożyczka z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
    > udzielona tylko i wylącznie na remont i modernizacje mieszkania jest dla US
    > "celem mieszkaniowym"

    Czemu nie ?

    > tj czy moge take zaswiadczenie okazac w US?

    A co to US obchodzi ?

    > jezeli tak to czy jest brana pod uwage calosc udzielonej pożyczki czy tylko
    > np odsetki?

    Do czego ?

    > Czy przy kredycie mieszkaniowym z banku brana jest po uwage rata czy tylko
    > odsetki ?

    Do czego ?

    > sprawa dotyczy okazania w US wydatkow na cele mieszkaniowe i w tych 2
    > sprawach nie wiem jak to jest traktowane

    W jakim celu chcesz pokazac w US wydatki mieszkaniowe ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-10-24 15:05:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, Karol wrote:

> [...]
    >+ > udzielona tylko i wylącznie na remont i modernizacje mieszkania jest dla US

    ROTFL :)
    Formalnie rzecz biorąc masz rację.
    Ale zeznam że lepszego udawania Greka dawno nie widziałem :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-10-24 16:11:09
    Od: "PanCan" <n...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Do czego ?

    > Do czego ?

    > W jakim celu chcesz pokazac w US wydatki mieszkaniowe ?

    sprzedalem mieszkanie i musze okazac ze wydalem 16 tys na "cele
    mieszkaniowe"

  • 8. Data: 2003-10-24 19:40:48
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ROTFL :)
    > Formalnie rzecz biorąc masz rację.
    > Ale zeznam że lepszego udawania Greka dawno nie widziałem :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    :-)

    Przeczytaj odpowiedź autora watku.

    A przy okazji zajrzyj na konto pocztowe.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 9. Data: 2003-10-24 19:44:44
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik PanCan napisał:

    > sprzedalem mieszkanie i musze okazac ze wydalem 16 tys na "cele
    > mieszkaniowe"

    Obawiam sie, ze bedziesz mial problem.

    Karol

  • 10. Data: 2003-10-24 20:22:31
    Od: "BruceLee" <n...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > Obawiam sie, ze bedziesz mial problem.
    >
    > Karol
    a czy kredyt mieszkaniowy na zakup mieszkania nie nowego z banku bedzie
    celem mieszkaniowym ?
    i:
    jezeli jest to czy okazuje caly zaciagniety kredyt
    czy tylko odsetki ?
    jak to jest ?