  • 1. Data: 2003-10-20 13:09:21
    Temat: incydentalna sprzedaż zwolniona a proporcje
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Prosił mnie kolega o poradę, a ja nie bardzo potrafię.
    Jest płatnikiem VAT, rozlicza się memoriałowo ale kwartalnie, całą
    dotychczasową sprzedaż miał 22%. W październiku sprzedał używany
    komputer przy którym nie miał prawa odliczenia VAT, a więc sprzedaż
    była jako "zwolniony". W jakim okresie będzie musiał stosować
    "proporcję" przy rozliczaniu kosztów nazwijmy to "ogólnofirmowych"?