  • 1. Data: 2003-10-20 07:54:03
    Temat: unia Europejska
    Od: "castrol" <c...@p...gda.pl>

    Czy ktoś był na kurskie dotyczącym wypełniania wniosków
    Mam pytanie czy warto na taki kurs isć

    ?Pozdrowienia
    Castrol

  • 2. Data: 2003-10-20 09:33:45
    Temat: Re: unia Europejska
    Od: k...@o...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 20 października 2003 o godzinie (09:54:03) napisano:
    c> Czy kto? był na kurskie dotycz?cym wypełniania wniosków
    c> Mam pytanie czy warto na taki kurs isć

    c> ?Pozdrowienia
    c> Castrol

    Domniemywam (wróżę!), ze chodzi Ci o wnioski dotyczace uzyskiwania
    dotacji z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci, a nie np. jak
    wypelniac wniosek o przystapienie do Unii? :)

    Bylem na jednym takim seminarium - organizowanym przez zdaje sie oddzial
    warszawski PARP. Moim zdaniem strata czasu - prowadzacy kilkukrotnie
    wprowadzil w blad zadajacych bardziej szczegolowe pytania, a cale
    "szkolenie" stalo na zenujaco niskim poziomie. Wszystkie informacje o
    wypelnianiu wnioskow mozna spokojnie sobie poczytac na stronie PARP
    www.parp.gov.pl, a ze szczegolowymi pytaniami mozna uderzac do
    lokalnych oddzialow PARP - kazdemu przedsiebiorcy przysluguje, jesli
    mnie pamiec nie myli, 10 godzin darmowych porad.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@o...pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-20 20:38:54
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:142583939.20031020112548@online.pl...

    > Bylem na jednym takim seminarium - organizowanym przez zdaje sie
    oddzial
    > warszawski PARP. Moim zdaniem strata czasu -

    ZTCW kursy (darmowe) są organizowane dla bezrobotnych.
    Po uzyskaniu co najmniej dobrej oceny na egzaminie końcowym
    jest szansa na zatrudnienie przy wypełnianiu wniosków o dotację.
    Za wypełnienie jednego wniosku można dostać do 2500 zł.
    A więc czy strata czasu......

    --
    Z powazaniem
    Andrzej Wróbel

  • 4. Data: 2003-10-21 19:39:20
    Temat: Re[2]: unia Europejska
    Od: k...@o...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 20 października 2003 o godzinie (22:38:54) napisano:

> [...]

    AW> jest szansa na zatrudnienie przy wypełnianiu wniosków o dotację.
    AW> Za wypełnienie jednego wniosku można dostać do 2500 zł.

    Widze, ze tez wróżysz :)
    Bo skad wiesz, ze chodzi o kursy dla bezrobotnych (co by wypelniali
    wnioski), a nie o kursy dla przedsiebiorcow (co by je wypelniali
    sami), ktore tez sa darmowe?

    AW> A więc czy strata czasu......

    W przypadku, o ktorym ja pisalem, jak najbardziej jest to strata
    czasu. Jezeli chodzi o kursy dla bezrobotnych, to nie wiem, bo nigdy
    takiego nie widzialem.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---