  • 1. Data: 2006-11-20 12:21:17
    Temat: Zlecenie bez DG/z DG
    Od: t <r...@o...pl>

    Witam

    Chcę się upewnić - podpisałem zlecenie z osobą bez DG, rachunki księgowałem
    z dacie wypłaty. Teraz ta osoba zarejestrowala DG i będzie robić to samo
    w ramach DG. Nie jest vatowcem więc wystawia dalej rachunki - ale tym razem
    ja już wrzucam to w koszt na zasadach "ogólnych" czyli tak jak pozostałe
    faktury/rachunki od firm?
    Innymi słowy - IMO do tych rachunków z DG nie stosuje się wylączenie z KUP
    niezapłaconych
    umów osobistych(art. 23 UPDoF), mam racje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-20 12:24:49
    Temat: Re: Zlecenie bez DG/z DG
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 20-11-2006 o 13:21:17 t <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > KUP niezapłaconych
    > umów osobistych(art. 23 UPDoF), mam racje?

    I jeszcze jendo pytanie - nie mam juz zadnych zleceniowcow/dzielowcow na
    stanie
    więc PIT-4 nie musze składac? Czy jesli zaczalem to musze do konca roku
    juz nosic
    zerowe? Nie wiem czemu miałbym nosić ale pytam na wszelki wypadek

  • 3. Data: 2006-11-20 22:39:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Nov 2006, t wrote:

    > Dnia 20-11-2006 o 13:21:17 t <r...@o...pl> napisał(a):

    Znaczy update z wersji pytania beta do produkcyjnej ;)

> [...]

    No a czym się ma różnić od tych "innych"? :O

    Dziwnie by było, jakbyś nie miał :)

> [...]
    > stanie
    > więc PIT-4 nie musze składac? Czy jesli zaczalem to musze do konca roku juz

    Nie widać podstaw. Jest rozliczenie - jest PIT-4, nie ma to IMO nie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-11-20 23:10:02
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 20-11-2006 o 23:39:36 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Znaczy update z wersji pytania beta do produkcyjnej ;)

    > No a czym się ma różnić od tych "innych"? :O

    Tzn od rachunków/faktur od innych firm czy od innych rachunków do umów o
    dzieło wykonywanych przez
    OF bez DG :) ? Upewniam się bo dla mnie osobiście to taka śmieszna
    sytuacja że to samo ale jednak inne :)

    > Dziwnie by było, jakbyś nie miał :)

    :)

    > Nie widać podstaw. Jest rozliczenie - jest PIT-4, nie ma to IMO nie ma.

    ql

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-24 10:41:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Nov 2006, t wrote:

    > Tzn od rachunków/faktur od innych firm

    No jasne. Sprawia Ci różnicę co za nazwa lub nazwisko figuruje w firmie?
    :O!
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2006-11-24 11:29:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-11-2006 o 11:41:21 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > No jasne. Sprawia Ci różnicę co za nazwa lub nazwisko figuruje w
    > firmie?
    > :O!
    > :)

    Behawioralno-somatyczne podłoże to ma u mnie ;)