  • 1. Data: 2010-09-20 16:06:08
    Temat: Zmiana nazwy firmy a faktury zakupowe
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    Witam!
    Planuje zmienić nazwę firmy bo niestety troche głupio brzmi jeżeli
    trzeba ją podac przez telefon, wygląda fajnie tylko z logo w internecie.
    Mam zawartych kilka umów, w tym z operatorami komórkowymi.
    Czy jeżeli zmienie nazwę firmy, a otrzymam fakturę vat na stare dane
    Ten sam adres , te same nazwisko , tylko inna nazwa to będą problemy z
    odliczeniem vatu i wrzuceniem w koszty takiej faktury ?

    pozdrawiam
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 2. Data: 2010-09-20 18:50:18
    Temat: Re: Zmiana nazwy firmy a faktury zakupowe
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kotlecik Mielony w <news:i780pg$k0a$2@inews.gazeta.pl>:

    > Planuje zmienić nazwę firmy bo niestety troche głupio brzmi jeżeli
    > trzeba ją podac przez telefon, wygląda fajnie tylko z logo w internecie.

    Chcesz stracić szacuneczek?

    > Mam zawartych kilka umów, w tym z operatorami komórkowymi.
    > Czy jeżeli zmienie nazwę firmy, a otrzymam fakturę vat na stare dane
    > Ten sam adres , te same nazwisko ,

    Ten sam NIP, REGON...

    > tylko inna nazwa

    Tylko ozdobnik przy nazwisku sobie zmienię...

    > to będą problemy z
    > odliczeniem vatu i wrzuceniem w koszty takiej faktury ?

    W internecie aż huczy od braku problemów z odliczaniem VAT i wrzucaniem w
    koszty -- wystarczy np. zastosować taki programik dumpingowiec.
    Robi podobno za wash n' go, ale zawsze może to wszystko zweryfikować
    kontrola....

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-09-20 20:34:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 20.09.2010 20:50, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > koszty -- wystarczy np. zastosować taki programik dumpingowiec.
    > Robi podobno za wash n' go, ale zawsze może to wszystko zweryfikować

    Ja bym się bardziej bał że kontrola pobrudzi sobie spodnie ze śmiechu
    - i wtedy z odliczenia nici

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-09-20 21:24:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .

    > Ten sam NIP, REGON...

    > Tylko ozdobnik przy nazwisku sobie zmienię...

    No wiesz...za czasow "obroncy ucisnionych" Modzelewskiego (o czym pisal
    nieraz Gotfryd) to i za zmiane ozdobnika chetnie dupneli by go a zdrowo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-21 13:31:02
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-20 20:50, 'Tom N' pisze:

    > Chcesz stracić szacuneczek?

    nie chce stracic tylko chce zrezygnowac, nazwa taka byla brana tylko
    dlatego ze domena byla wolna a logo z hasłem mialem na potrzeby serwisu
    i cos na szybko trzeba bylo podac. A ze co chwila jak ktos dzwoni to sie
    pyta czy sie dodzwonil do firmy Dumpingowiec to trzeba ludziom ulatwic
    zadanie. (no i sobie takze o czym pisalem)

    > Ten sam NIP, REGON...

    twierdzilem cos innego ?

    > Tylko ozdobnik przy nazwisku sobie zmienię...

    szkopul w tym ze po tym wlasnie ozdobniku firma jest czesto
    poszukiwana, ozdobin, miasto i numer telefonu, rzadko kiedy po nazwisku,
    chyba ze wystepuje kilka takich samych nazw.

    > W internecie aż huczy od braku problemów z odliczaniem VAT i wrzucaniem w
    > koszty -- wystarczy np. zastosować taki programik dumpingowiec.

    masz jakis kompleks zwiazany z moim programem? Jak cos konkretnego masz
    do niego to smialo prosze pisac. Po co ta zlosliwosc?

    A gdyby w internecie huczalo to bym nie pytal, chce sie upewnic tym
    bardziej ze swego czasu urzad sie przyp. do nipu jezeli zgloszono w
    formacie XX-XXX-XXX-XX a uzywano bez kresek lub z kreskami w innym
    miejscu. A przeciez pozostawal ten sam numer. Nie chce by pod byle
    pretekstem wywalono mi cos z kosztow, nie bez powodu podaje sie nazwe
    firmy ktora sklada sie z nazwiska i ewentualnie z przedrostku w
    zgloszeniu do US. Tak jak przy vat bylem raczej pewny tak przy pit
    niekoniecznie.

    P.

  • 6. Data: 2010-09-21 17:48:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 15:31:02 +0200, Kotlecik Mielony napisał(a):

> [...]
    > formacie XX-XXX-XXX-XX a uzywano bez kresek lub z kreskami w innym
    > miejscu. A przeciez pozostawal ten sam numer.

    Ktoś tu chyba kiedyś opisywał noty korygujące z tego powodu.

    Ja mam pod ręką dwie decyzje o nadaniu NIP - jedną z kreskami, drugą bez.
    Niech się US sam sobie tłumaczy z niekonsekwencji ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-09-21 18:21:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kotlecik Mielony w <news:i7ac2l$eft$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    ^^^

    > masz jakis kompleks zwiazany z moim programem?

    Żadnego -- podałem jako przykład, że zaksięgowanie w koszty i rejestry VAT
    nie jest problemem mimo zmiany ozdobnika. Ale coś uczulony jesteś...

    > Jak cos konkretnego masz
    > do niego to smialo prosze pisac. Po co ta zlosliwosc?

    OIMPNM to mam u Ciebie klucz aktywacyjny na 24 miesiące -- tylko muszę się
    zebrać i wysłać mail na szacuneczek.

    > A gdyby w internecie huczalo to bym nie pytal, chce sie upewnic tym
    > bardziej ze swego czasu urzad sie przyp.

    Czyli nie pytałeś czy można odliczyć, tylko co zrobi US w razie kontroli.

    No to Ci na to pytanie odpowiedział mój imiennik-- jedna z opcji...

    > do nipu jezeli zgloszono w
    > formacie XX-XXX-XXX-XX a uzywano bez kresek lub z kreskami w innym
    > miejscu. A przeciez pozostawal ten sam numer.

    Aż spojrzałem:
    Na drukach deklaracji -- nie ma kresek
    Na przelewach bankowych -- nie ma kresek
    Na fakturach -- sa kreski
    Na decyzjach z US -- są kreski
    Na pismach z/do US -- nie ma kresek/są kreski (wszelkie kombinacje)

    > Nie chce by pod byle
    > pretekstem wywalono mi cos z kosztow

    Nie pękaj, znajdą coś, co będa mogli podeprzeć odpowiednim przepisem w
    razie, gdybyś się piętro wyżej odwołać zdecydował ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]